Przesyłka krajowa |
||||
Rodzaj dostawy/płatności |
do 400 zł |
powyżej 400 zł |
Czas dostawy |
|
zwykły przelew, |
Płatność przy odbiorze |
|||
Kurier48 Poczta Polska |
11 zł |
14 zł |
gratis |
do 72h |
Kurier DPD |
15 zł |
18.5 zł |
gratis |
24h |
Paczkomat INPOST |
9 zł |
13 zł |
gratis |
do 48h |
Kurier 48 Odbiór w Punkcie |
7.99 zł |
- |
gratis |
do 48h |
Paczka w ruchu |
5.99 zł |
- |
gratis |
do 5dni |
Odbiór własny |
0zł |
0zł |
0zł |
od poniedziałku do piątku |
Przesyłka zagraniczna | |
Waga | Cena |
do 0,34kg | 23zł |
od 0,35kg do 0,99kg |
38zł |
od 1kg do 1,99kg |
70zł |
od 2kg do 15kg |
100zł |
W grze fabularnej "Mutant. Rok zerowy" wraz z przyjaciółmi wcielacie się w zmutowanych ludzi, żyjących w upadłym świecie. Na waszych barkach spoczywa olbrzymia odpowiedzialność - ocalenie niedobitków ludzkości przed wyginięciem.
Każdy gracz z jednym wyjątkiem, wciela się w rolę mutanta - Postać Gracza (PG). Jako gracz decydujesz o tym, co myśli i czuje twoja PG, a także co robi i mówi - ale nie o tym, co ją spotyka. Twoim głównym zadaniem jest wczuć się w postać.
Może i jesteś mutantem z nadprzyrodzonymi zdolnościami, ale w głębi duszy to wciąż człowiek żyjący w świecie pozbawionym nadziei. Postaw się w sytuacji twojej PG. Co byś zrobił? PG twojej grupy zawsze odgrywają główne role w tej historii. Ta gra jest o was. O waszych decyzjach i życiu.
Wraz z pozostałymi graczami czasami macie wpływ na cały Lud. Na tak zwanych Zgromadzeniach przemawiacie w imieniu wszystkich mieszkańców Arki i decydujecie, które projekty Lud powinien realizować.
Jeden z graczy jest Mistrzynią Gry (MG). Opisuje ona zniszczony świat, odgrywa role innych mutantów w Arce (tak zwane Postacie Niezależne - PN), kontroluje potwory grasujące w Strefie, decyduje o tym, gdzie ukryte są artefakty.
Rolą MG jest stawiać przeszkody na drodze waszych PG i zmuszać je, by pokazały, na co je stać. Ale MG nie decyduje o wszystkim, co dzieje się w grze. A już na pewno nie o tym, jak zakończy się wasza historia. To zależy od samej gry. Gracie, by się tego dowiedzieć.
W grze "Mutant. Rok zerowy" nikt nie będzie wam tłumaczył gdzie macie iść. Tutaj gracze tworzą opowieści - nie pisze się ich z góry. Możecie decydować o losach waszych mutantów, a także całego Ludu. A wyzwań tu nie brakuje: walka o jedzenie, wodę i naboje, udział w Projektach, ochrona Arki, ochrona bliskich, eksploracja Strefy czy poszukiwania Edenu. "Mutant. Rok zerowy" wymaga improwizacji, ale gra zapewnia wiele narzędzi, pomagających stworzyć własną historię.
ZAWARTOŚĆ:
TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.