Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

Rummy (Linia klasyczna)

Producent: Schmidt Spiele
Rummy (Linia klasyczna)
  • Dostawa: od - zł Więcej przesyłek
  • Ean: 4001504492823

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 8 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

11 zł

14 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

9 zł

13 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

7.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

5.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
91,00
- +
Opis produktu
Każdy gracz otrzymuje jedną podstawkę na płytki. Zakryte płytki rozkłada się na stole i miesza. Następnie gracze wybierają po 14 płytek i umieszczają je na swoich podstawkach. Pozostałe płytki pozostają na stole tworząc zakrytą pulę.

W swojej kolejce każdy gracz musi albo ułożyć kombinację (jeśli może lub chce) albo wziąć płytkę ze stosu. Gracze mają dwie minuty na wykonanie ruchu. Jeśli gracz nie zdąży podjąć decyzji musi zostawić sobie płytki, których nie mógł dołożyć.


Aby ułożyć kombinację gracz musi najpierw zdobyć minimum 30 punktów dodając do siebie cyfry ze wszystkich płytek bez względu na rodzaj kombinacji. Gracze dobierają po kolei płytki ze stosu, tak długo aż zdobędą 30 punktów. W momencie, gdy gracz dobierze płytkę, która da mu 30 punktów musi poczekać do następnej kolejki, żeby jej użyć.

Kombinacje Trzech lub Czterech Takich Samych tworzą 3 lub 4 płytki o takiej samej wartości, ale innych kolorach. Sekwens tworzą co najmniej 3 płytki tego samego koloru z ciągami liczbowymi np. Czerwona 4, Czerwona 5 i Czerwona 6.

Jokery zastępują każdy kolor każdej płytki. Joker ma taką wartość, jak płytka którą zastępuje w danej kombinacji (jednak na koniec gry ma 25 punktów). Każdy gracz może wymienić użytego Jokera na płytkę, którą zastępuje w każdym momencie gry pod dwoma warunkami: gracz ten musi mieć już ułożoną swoją pierwszą kombinację i musi to zrobić w swojej kolejce.

Leżące na stole układy mogą być użyte przez innych graczy w celu ułożenia nowej kombinacji. Płytka dokładana do układu musi oczywiście tworzyć ciąg dalszy. Podczas swojej kolejki gracz może również wziąć dowolną ilość płytek poprzedniej kombinacji (pod warunkiem, że w oryginalnej kombinacji pozostaną 3 płytki). Wszystkie płytki, które zostały zabrane muszą zostać użyte do zbudowania nowego układu. Nie można zmienić miejsca jokera - jeśli nie został zastąpiony przez płytkę z odpowiednią cyfrą.

Liczba graczy:     2 - 4
Wiek graczy:     od 8 lat
Czas gry:     30 min.
Edycja:     europejska
Instrukcja:     polska
Wymiary pudełka:     190x275x70 mm

PUDEŁKO ZAWIERA:
  • 106 płytek:
    • 2 jokery
    • 2 zestawy 13 fioletowych płytek, ponumerowanych od 1 do 13
    • 2 zestawy 13 zielonych płytek, ponumerowanych od 1 do 13
    • 2 zestawy 13 czarnych płytek, ponumerowanych od 1 do 13
    • 2 zestawy 13 szarych płytek, ponumerowanych od 1 do 13
  • 4 podstawki
  • instrukcja

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis