Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)

Producent: Portal
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
  • Dostawa: od - zł Więcej przesyłek
  • Ean: 5902560380781

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 8 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

11 zł

14 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

9 zł

13 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

7.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

5.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
32,00
- +
Opis produktu
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.

Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.


Liczba graczy:     2 - 4 osoby
Wiek:     od 8 lat
Czas gry:     ok. 30 minut
Wydawca:     Portal Games
Projektant:     Michał Oracz
Wydanie:     polskie
Instrukcja:     polska

Zawartość pudełka:

  • 35 żetonów armii
  • znaczniki ran, frakcji, sieci
  • woreczek strunowy
  • instrukcja

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis