Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

Cthulhu: Death May Die (edycja polska)

Producent: Portal
Cthulhu: Death May Die (edycja polska)
  • Dostawa: od - zł Więcej przesyłek
  • Ean: 5902560382495

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 8 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

11 zł

14 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

9 zł

13 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

7.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

5.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
400,00
- +
Podobne produkty
Opis produktu
Cthulhu: Death May Die to mocno klimatyczna kooperacyjna gra scenariuszowa dla 1 do 5 graczy oparta na literaturze H.P. Lovecrafta. Gracze wcielają się w Badaczy, posiadających unikalne umiejętności oraz rodzaje Niepoczytalności, którzy stają do walki z Kultystami, Potworami, aby wreszcie ostatecznie zmierzyć się z Przedwiecznym. Z upływem czasu będą coraz bardziej popadać w szaleństwo, co wprawdzie wzmocni ich zdolności, ale też niechybnie zbliży ku śmierci.   Cthulhu: Death May Die zaprojektowane przez weteranów branży - Roba Daviau (Pandemic Legacy 1 & 2) i Erica M. Langa (Blood Rage, Rising Sun) wyróżnia się nastrojowym klimatem, intuicyjną i emocjonującą rozgrywką oraz niepowtarzalnymi figurkami, z których znane jest wydawnictwo CMON. Do tej wybuchowej mieszanki dołączył Adrian Smith oraz Karl Kopiński, którzy swoim talentem artystycznym stworzyli niepowtarzalną i spójną wizję mitologii Cthulhu.     Walka z niewyobrażalnymi monstrami z innego wymiaru nieodzownie wiąże się z szaleństwem. Ale tutaj może ono działać na Twoją korzyść! Gracze rozpoczynają rozgrywkę ze zdiagnozowanymi niepoczytalnościami, które przy odrobinie nieuwagi mogą mocno dać im się we znaki. Ale umiejętnie wykorzystane staną się użytecznym narzędziem w walce z Przedwiecznymi i ich pomiotem.   W trakcie rozgrywki Badacze nieuchronnie tracą władzę nad swoim umysłem, w zamian zyskując umiejętności niedostępne zwykłym śmiertelnikom. To dzięki nim mogą stanąć jak równy z równym w walce przeciwko Potworom - przynajmniej dopóki kompletnie nie oszaleją...   Wielkich Przedwiecznych do świata śmiertelników chcą przywołać ich fanatyczni Kultyści. W tym plugawym planie wspierają ich przeróżne sługusy Przedwiecznych - potwory z odmętów niewyobrażalnego koszmaru. Każdy z przeciwników ma swoją specjalną zdolność oraz charakterystykę. Nie są kontrolowani przez żadnego z graczy, ich zachowanie zależy od kart Mitów, które są unikatowe dla każdego Przedwiecznego i każdego Scenariusza. Dzięki temu w każdym z nich zachowują się inaczej, dążąc do realizacji złowrogiego celu.   Cthulhu: Death May Die zawiera małe pudełka, w których ukryte są modularne elementy do tworzenia unikatowych rozgrywek. Gracze wybierają jednego z dwóch dostępnych Przedwiecznych i łączą go z jednym z 6 dostępnych Scenariuszy. Każde pudełko zawiera unikatowe figurki, żetony, i karty, które będą użyte tylko i wyłącznie w tym Scenariuszu.     Talia kart Mitów to połączenie kart wybranego Przedwiecznego oraz kart wybranego przez graczy Scenariusza. Każda rozgrywka to nie tylko nowe kafle plansz użyte do stworzenia mapy, ale również nowe akcje, które Badacze będą mogli wykonać, by przerwać kultowi dokończenie rytuału.   Każdy ze Scenariuszy dodaje również karty Odkryć, wprowadzające całkowicie nowe historie do eksploracji, nowych przeciwników, ich wzorce zachowań, które zostały zaprojektowane specjalnie tak, by każdy ze Scenariuszy był wyjątkowy.   Hastur, znany jako Król w Żółci, i jego uczniowe sprowadzają na świat Żółty Znak. Przeznaczenie tych, którzy doznają tej zguby, wpadnie albo w ręce śmierci albo w objęcia szaleństwa.     Cthulhu, Coś, czego być nie powinno, sprowadzi swoje zatopione królestwo R’lyeh do tego świata, topiąc każdy jego zakątek w koszmarnej rzeczywistości.   Przedwieczny rozpoczyna grę poza planszą. Wraz z kolejnymi zagranymi kartami Mitów postępuje na torze, niosąc śmiertelnikom chaos i obłęd. Jeśli rytuał przyzwania zostanie ukończony, Przedwieczny przekracza granice między wymiarami i koszmar sprzed eonów staje się przerażającą rzeczywistością!   Gracze będą musieli zmierzyć się z polującym na nich nieśmiertelnym behemotem. Ich jedyną szansą jest przerwanie rytuału i uczynienie Przedwiecznego śmiertelnym, a następnie odesłanie go tam, skąd przyszedł, za pomocą chemikaliów, prochu i sporej dawki śrutu!   Podczas swojej misji Badacze będą chcieli udaremnić plan Kultystów i to nie tylko walcząc do ostatniej kropli krwi. Odkryją wiele pożytecznych informacji, które mogą okazać się bardzo pomocne w ostatecznym starciu. Karty Odkryć są unikatowe dla danego Scenariusza. Przedstawiają one wyzwania, które staną na drodze Badaczy albo wybory, których będą musieli dokonać, by zyskać surowce, sprzymierzeńców lub czasami jakiś negatywny efekt podczas odkrywania tajemnic.   W pudełku znajdują się niezwykle szczegółowo wykonane figurki Cthulhu i Gwiezdnego Pomiotu, Hastura i jego 4 Wyznawców, 18 różnych figurek Potworów, 10 różnych figurek Badaczy i 10 figurek Kultystów (dwa różne wzory).   Na stronie wydawnictwa - portalgames.pl - dostępna jest instrukcja PDF w języku polskim.

Wiek od: 14
Min. czas gry: 90
Max. czas gry: 120
Min. liczba graczy: 1
Max. liczba graczy: 5

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis