Przesyłka krajowa |
||||
Rodzaj dostawy/płatności |
do 400 zł |
powyżej 400 zł |
Czas dostawy |
|
zwykły przelew, |
Płatność przy odbiorze |
|||
Kurier48 Poczta Polska |
11 zł |
14 zł |
gratis |
do 72h |
Kurier DPD |
15 zł |
18.5 zł |
gratis |
24h |
Paczkomat INPOST |
9 zł |
13 zł |
gratis |
do 48h |
Kurier 48 Odbiór w Punkcie |
7.99 zł |
- |
gratis |
do 48h |
Paczka w ruchu |
5.99 zł |
- |
gratis |
do 5dni |
Odbiór własny |
0zł |
0zł |
0zł |
od poniedziałku do piątku |
Przesyłka zagraniczna | |
Waga | Cena |
do 0,34kg | 23zł |
od 0,35kg do 0,99kg |
38zł |
od 1kg do 1,99kg |
70zł |
od 2kg do 15kg |
100zł |
Potasuj karty i ułóż je w stos.
Rozdaj każdemu z graczy po 1 ołówku i kartce z tabelką do rysowania.
Połóż planszę punktacji na stole. Niech każdy gracz wybierze swój pionek.
Zapiszcie kolory swoich pionków w lewym górnym rogu tabelki do rysowania.
Połóż dzwonek na stole w zasięgu wszystkich graczy.
Na każdej karcie znajduje się 20 słów podzielonych na 4 kolory.
Lektor sprawdza, na którym kolorowym polu znajduje się jego pionek. W każdej rundzie pionek gracza wskazuje kolor słów do wykorzystania.
Lektor umieszcza 4 kart w stojaku. Muszą na siebie zachodzić w taki sposób, aby każde słowo wskazywało jedną z liczb od 1 do 20 oraz aby wszystkie słowa były tego samego koloru.
Lektor odczytuje głośno 20 słów w tempie 1 słowa na sekundę!
Podczas gdy lektor w jednym ciągu odczytuje swoją listę, gracze szybko gryzmolą proste rysunki w odpowiednich ramkach na kartce, aby później przypominały im słowa.
Gdy zostanie odczytane 20 słów, Lektor kolejno odpytuje graczy w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara.
Lektor zadaje pytania w stylu: Co było pod numerem X? (X to jedna z liczb od 1 do 20).
Gdy gracz zna właściwą odpowiedź, otrzymuje 2 punkty i przesuwa swój pionek o 2 pola na planszy.
Jeśli odpowiedź była zła LUB gracz nie pamiętał słowa i powiedział pas, nie otrzymuje punktów.
W tym momencie, kto pierwszy uderzy w dzwonek, może udzielić odpowiedzi. Otrzymuje za nią 1 punkt. Jednak jeśli się pomyli, traci 1 punkt, a inny gracz może próbować udzielić odpowiedzi.
Gra kończy się, gdy każdy z graczy raz pełnił rolę Lektora.
Wygrywa gracz z największą liczbą punktów.
TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.