Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)

Producent: Portal
Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)
  • Dostawa: od - zł Więcej przesyłek
  • Ean: 5902560386875

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 8 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

11 zł

14 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

9 zł

13 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

7.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

5.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
32,00
- +
Opis produktu
Neuroshima HEX: Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego - dobrego kapitana!   Kiedy do gry wchodzą Piraci, standardowa plansza powiększa się o 12 granicznych Pól Wodnych. Mogą znajdować się na nich tylko jednostki z cechą Dryf - czyli tylko jednostki Piratów. Na zakończenie Bitwy należy przesunąć symultanicznie o jedno pole wszystkie jednostki na Polach Wodnych zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na jednostki z cechą Dryf nie działają żadne efekty poruszające żetony, np. przyciągnięcie albo odepchnięcie. Jednocześnie Pola Wodne nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania zapełnienia planszy.   Po otwarciu pudełka natraficie na 35 żetonów Piratów, wśród których będą takie jednostki jak Szmugler, Bosman, Działko Wodne, a nawet Krokodyl! Do stworzenia unikatowej planszy z Polami Wodnymi użyjecie 12 znaczników Sąsiedztwa Wodnego. Ponadto znajdziecie także 3 znaczniki Ran, 1 znacznik Sieci, 2 znaczniki Piratów oraz żeton zapasowy.  

Wiek od: 8
Min. czas gry: 30
Max. czas gry: 30
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 4
Wysokość: 13cm
Długość: 2cm
Szerokość: 10cm

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis