Przesyłka krajowa |
||||
Rodzaj dostawy/płatności |
do 400 zł |
powyżej 400 zł |
Czas dostawy |
|
zwykły przelew, |
Płatność przy odbiorze |
|||
Kurier48 Poczta Polska |
11 zł |
14 zł |
gratis |
do 72h |
Kurier DPD |
15 zł |
18.5 zł |
gratis |
24h |
Paczkomat INPOST |
9 zł |
13 zł |
gratis |
do 48h |
Kurier 48 Odbiór w Punkcie |
7.99 zł |
- |
gratis |
do 48h |
Paczka w ruchu |
5.99 zł |
- |
gratis |
do 5dni |
Odbiór własny |
0zł |
0zł |
0zł |
od poniedziałku do piątku |
Przesyłka zagraniczna | |
Waga | Cena |
do 0,34kg | 23zł |
od 0,35kg do 0,99kg |
38zł |
od 1kg do 1,99kg |
70zł |
od 2kg do 15kg |
100zł |
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Teraz Ty i reszta Twoich futrzastych przyjaciół musicie pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Pospieszcie się jednak, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!
W tej magicznej grze możesz zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra ten gracz, który zdobył najwięcej punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek wróci wcześniej do biblioteki, zwycięzcą zostaje ten kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem!
ZAWARTOŚĆ:
TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.