Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

Gra logiczna - Karty Znajdź Pingwina

Gra logiczna - Karty Znajdź Pingwina
  • Dostawa: od - zł Więcej przesyłek
  • Ean: 5414561822349

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 8 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

11 zł

14 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

9 zł

13 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

7.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

5.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
65,00
- +
Opis produktu

Ten szalony pingwin jest gotowy do pływania w morzu. Obserwuj karty przeciwnika. Poszukaj pasującego elementu na 2 kartach: ta sama kolorowa maska, piłka, buty lub deska surfingowa, ta sama ryba w goglach, te same szorty kąpielowe! Jeśli nie ma pasujących przedmiotów, złóż karty razem, aby użyć ich w następnej rundzie. Szybkość to podstawa! Grę Znajdź Pingwina można rozegrać na nie mniej niż 3 sposoby. Stymulowane są takie umiejętności, jak percepcja wzrokowa, refleks i koncentracja.

Znajdź 2 pasujące karty : pingwinek w tych samych kapielówkach lub w tej samej masce lub z tą samą deską. Gra Znajdź Pingwina to super fajna gra obserwacyjna, w której szybkość jest bardzo ważna. W grze jest 36 kart. Każda karta przedstawia pingwina z wszelkiego rodzaju sprzętem do pływania nad morzem. Sprzęt do pływania różni się na każdej karcie do gry pod względem koloru, wzoru i nie tylko. Celem gry jest znalezienie jednego lub więcej pasujących przedmiotów. Zatem przedmioty muszą mieć ten sam kolor i / lub wzór. Mogą to być spodenki do pływania, koło do pływania, buty, deska surfingowa, maska lub ryba pływająca w okularach. Uwaga: Możliwe jest również, że 2 karty nie będą miały pasujących elementów. W takim przypadku odłóż kartę na bok, aby użyć ich w następnej rundzie. Uwaga: jeśli powiesz niepoprawne dopasowanie, nie możesz odpowiedzieć w następnej rundzie.

Wariant 1: Refleks

Wszyscy gracze otrzymują po 1 karcie i odwracają ją w tym samym czasie, tak aby wszyscy gracze mogli zobaczyć, co jest na każdej karcie u graczy. Wskazówka: połóż kartę na otwartej dłoni rysunkiem do góry. Celem jest znalezienie przedmiotu na karcie innego gracza, który jest również na Twojej karcie. Jeśli tak, połóż swoją kartę na stole. Każdy gracz, który nie znajdzie dopasowania, musi umieścić tę kartę na swoim karnym stosie kart. Powtarzaj to, dopóki nie będzie już więcej nowych kart. Gracz, który ma najwięcej karnych kart na swoim stosie, przegrywa.

Wariant 2: Zbieracz

Potasuj wszystkie karty. Każdy gracz otrzymuje po 1 karcie i kładzie ją przed sobą rysunkiem do góry. Pozostałe karty układane są w stos na środku stołu. W każdej rundzie odwróć 1 kartę ze stosu. Pierwszy gracz, który zobaczy na swojej karcie przedmiot, który pasuje do pozycji na karcie pośrodku, krzyczy nazwę dopasowanego przedmiotu np.: DESKA i zabiera kartę ze środka. Wtedy zaczyna się następna runda. Trwa to tak długo, aż w stosie pośrodku stołu nie zostaną żadne karty. Gracz z największą liczbą kart na swoim stosie wygrywa.

Wariant 3: Egoista

Wszyscy gracze otrzymują po 1 karcie. 1 kartę należy umieścić odkrytą na środku stołu. Gracze odwracają swoje karty w tym samym czasie, aby każdy mógł zobaczyć swoją kartę. Każdy gracz szuka pasującego elementu na kartach jednego z innych graczy i na karcie pośrodku, ale nie na swoich własnych kartach. Nazwij przedmiot i umieść kartę drugiego gracza na swoim stosie punktacji. 1 gracz może zbierać karty od różnych graczy w jednej rundzie. Kiedy wszystko zostanie znalezione, pozostałe karty są umieszczane na dole stosu, gracze otrzymują nową kartę, a także nową kartę umieszcza się na środku. Gdy nie ma już kart, wygrywa gracz z największą liczbą kart.

Karty Znajdź Pingwina to nie tylko wspaniała zabawa dla dzieci, ale również świetny prezent na urodziny zapakowany w piękne, ręcznie wykonane konturowe pudełko.

W zestawie znajdują się: 36 dużych kart łamigłówki, instrukcja w języku polskim.

Gra dla 1-5 graczy

Wiek: 5+


Producent: Scratch
Wymiary: 105x165 mm
Grupa wiekowa: 5+

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis